Seurat
Ylioppilaskodissa järjestetään seurat yhdistyksen vuosikokouksen yhteydessä keväisin sekä usein erikseen myös syksyisin.
Seurat ovat kaikille avoimia tilaisuuksia, jolloin kodin ystävät, kuten asukkaiden tuttavat, perheenjäsenet, entiset asukaat ja muut Lestiksestä kiinnostuneet, voivat vierailla ylioppilaskodissa.
Seurojen puhujina toimivat pääsääntöisesti Suomen ev.lut. kirkon palveluksessa toimivat Lestiksen entiset asukkaat. Puhujia on yleensä 2-3 ja puheiden välissä lauletaan Virsikirjaa ja Siionin matkalauluja. Kolehtia kerättäessä seuroissa se kerätään Suomen Lähetysseuralle. Seurat kestävät noin tunnin ja niihin kuuluu myös kahvitarjoilu.
Kodin asukkaat osallistuvat seurojen järjestelyihin esim. leipoen tai musisoiden.